۳/۱۵/۱۳۸۹

سيد حسن عزيز! هنوز بيست سال از رحلت امام گذشته است


خانواده امام همواره براي ما عزيزند و بلكه بيشتر، كه نور چشمند، چه آن كه مهر خميني كبير در رگ پير و جوان اين مملكت جاريست و مهر ما به خاندانش اقتضاي طبيعي اين عشق و احترام به خاندانش اقتضاي طبيعي قدرشناسي از ابر مرديست كه همه مديون اوييم. در اين ميان سيد حسن جاي خود را دارد، او فرزند احمد آقاست، كسي كه نامش و وجودش آنچنان ذوب در امام بود كه ملت نام او را نام خميني مي دانند و الحق كه شايسته چنين موقعيتي نيز بود. و اصلا سيد حسن نزد ما عزيز است چون نزد حضرت آقا گرامي است و مگر مي شود كه آقا به كسي چنين محبت كند و ما جز آن چه او مي كند بخواهيم؟ 

داستان سخنراني سيد حسن در مراسم ارتحال امام(ره) اما حكايت ديگريست. داستان را همه كم و بيش مي دانند، چون سيد حسن به جايگاه آمد جمعيت يكپارچه شعار شد كه مرگ بر موسوي و ... و البته كسي ايشان را خطاب قرار نداد اما عملا جمعيت اجازه سخن گفتن به ايشان ندادند، ايشان نيز ابتدا به اين امر بي توجهي نمودند، سپس از جمعيت درخواست سكوت كردند، سپس برآشفتند و ايشان را مورد نكوهش قرار دادند و سرانجام ناچار از پايان دادن به سخنان خود و ترك جايگاه شدند. در اين كه آيا اين حركت به صواب بود يا خير سخن بسيار است اما مهم تر آن كه گويي سيد حسن عزيز انتظار چنين چيزي را نداشته و بي توقعيشان شده است چنان كه چند بار در حين سخنراني در واكنش به سروصداي جمعيت با حالتي كنايه آميز بيان داشتند كه تازه 21 سال از ارتحال امام گدشته است و چنين مي توان برداشت كرد كه ايشان اين حركت را فراموش كردن امام و ناسپاسي نسبت به امام عزيز مي دانند چنان كه در جايي ديگر گفتند اينان عده اي معدودند و بسياري ديگر هستند كه ارادتمندان امام هستند و مخالف اين امر و خلاصه آن كه در مراسم سالگرد ارتحال امام چنين انتظاري را از پيروان حضرتش نداشتند. در پاسخ، سواي درست بودن يا نبودن اين حركت و زواياي آن بايد به ايشان عرض داشت كه اتفاقا به اين دليل كه هنوز فقط 21 سال از رحلت امام عزيز گذشته است بايست انتظار اين حركت را مي داشتند. هنوز انديشه و فرهنگي كه امام در اين مملكت بنياد نهادند در نزد اين مردم محفوظ است و مردم درس هاي اين عزيز فقيد را در خاطر دارند. با اين وصف ايشان انتظار داشتند مردم سكوت مرگبار و بي پايان ايشان در مقابل فتنه گران و مواضع دو پهلو را چگونه جواب دهندو از همه مهمتر حضور اخير ايشان سر ميز ميهماني سران منفور فتنه را چگونه پاسخ گويند؟ انتظار دارند پس از گذشت اين مدت طولاني و روشن شدن چهره پليد فتنه و فتنه گران حضور مجدد نزد اينان كه جز تاييد و حمايت از آنان معني ديگري ندارد را پيروان خميني چگونه پاسخ گويند؟ آيا پيروان خميني از آن عزيز از دست رفته نياموختند كه در راه اصول و آرمان هاي اسلام و انقلاب ملاحظه هيچ فرد و مقام و نسبي را نكنند؟ آنچه در حين سخنراني سيد حسن خميني رخ داد واكنشي طبيعي بود، كه اگر سيدحسن خميني از حق خود و حق امام در مقابل خائنين و اميدواركنندگان دشمنان بگذرد، مردم از حق امام بر گردنشان نخواهند گذشت. آري بيست سال بسيار زمان كمي است براي آن كه مردمي عهد امام و مراد خودشان را فراموش كنند. بيست سال براي فراموش كردن آن نداي مشفقانه كه مي گفت "...نگذاريد اين انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيافتند" براي فراموش كردن آن ندا كه مي گفت: " ملاك حال فعلي افراد است" و براي فراموش كردن تمامي درس هاي "روح خدا در كالبد زمان" زمان كمي است.
سيد حسن عزيز است اما اسلام از او عزيز تر، سيد حسن عزيز است اما امام از او عزيز تر، سيد حسن عزيز است اما انقلاب و آبروي انقلاب عزيز تر، سيد حسن عزيز است اما اشك و قلب صدها مادر شهيد گمنام عزيز تر ...

۵۶ نظر:

قمارباز گفت...

نواده روح الله
سید حسن نصرالله

موج نگار گفت...

بسيار عالي
دم قلم شما گرم

ناشناس گفت...

اگر اینان سران فتنه هستند چرادستگیر ومحاکمه نمی شوند؟

ناشناس گفت...

:))))))))))))))))) جالبه

ناشناس گفت...

تحلیل جالبیه ... حتما شنیدید که در آخر الزمان هرکس از اسلام به نفع خود تعبیر میکنه ... لذا ما نه این وریم نه اون وری ...فقط یک سوال ... اون زمان که امام حسین ع آماج افتراو ظلم حکومت قرار گرفت و امام فرمودند که من نوه پیامبر شما هستم و ... پاسخ دستگاه اموی چه بود ؟ لطفا روشنگری کنید این روزها شناخت مرز حق و باطل بسیار سخت شده .

پرچمي در باد گفت...

تاريخ براي تطابق دادن نيست، براي عبرت گرفتن و استخراج اصوله، و گر نه هر كسي با ظاهر سازي ميتونه خودش رو در مقام حق قرار بده، حسين بن علي (ع)هم هيچوقت فرزند پيامبر بودن رو حجت خودش بر مردم قرار نداد بلكه پس از سخن بسيار و يادآوري اصول به نسب خودشون هم اشاره مي كردند. معيار حق و باطل در اين زمينه خاص هم از نظر ما شخص امام (ره)هستند. خوشبختانه سيره و افكار ايشون در دسترس ماست و هيچكس نميتونه در اون تشكيك كنه. هر كس بر اين مرام باشه در خط امامه و هر كس در اين مرام نباشه در خط امام نيست.

ناشناس گفت...

چیه عزیز است عزیز است راه انداختی؟ عزیز نیست. یه آدمیه مثل بقیه. چندان هم در اعمال شبیه امام نیست.

ناشناس گفت...

دوست عزيزي كه گفته امام حسين (ع) هم گفت من نوه پيامبرم اولا سيد حسن خاك پاي امام حسين نميشه چون امام حسين معصوم بود ولي سيد حسن مصطفوي معصوم نيست و جايزالخطاست در ضمن معصوم دروغ نميگه با دشمنان پيامبر نشست و برخاست نميكنه و حرفهاي امام حسين حرفهاي پيامبر بود شما مدركي يا سندي داريد كه امام حسين با يزيد سر يك سفره نشسته باشه ؟؟؟؟ دوست عزيز اين مقايسه كردن اصلش اشتباهه ولي جوابش همين بود كه بهت گفتم شما يه سري به وصيت نامه امام خميني و حاج احمد آقا بزن بعد ببين سيد حسن داره راه اونا رو ادامه ميده يا راه يزيديان زمان رو ؟؟؟ ببين سيد حسن سر سفره يزيديان زمان نشسته يا نه ؟؟

باران گفت...

سلام
عالی بود

ناشناس گفت...

سلام لطفا این اقارو با امام حسین مقایسه نکنید

ناشناس گفت...

سلام این حرف شما نشون میده آقاامام حسین هنوز هم مظلومه این قیاس باطـــــــــه

ناشناس گفت...

AY VAL

ناشناس گفت...

ببخشید ممکنه به من بگین در حرکات و سکنات این آقا چه چیزی رو شبیه به آقام امام حسین دیدین؟ ممکنه بگین چه شباهتی به پدر مرحومشون یا امام عزیز دارن؟ پسر نوح هم پدرش پیامبر بود. دلیلی نداره که ایشون راه پدر و جدشون رو ادامه بدن. ایشون اگر به نظر امام راحل در مورد موسوی اهمیت می دادن با اون سر یه سفره نمی نشستند.

ناشناس گفت...

می خواهم لحظه ای مزاحم چشمان زیبا تون شوم حضرت علی علیه السلام از همان ابتدا از اینده ی جناب طلحه وزبیر اگاهی کامل داشتند اما برای روشن گردیدن حقایق پشت پرده از عنصر زمان کمک گرفتند و ماهیت ان دو در جنگ جمل نمایان شد که باز وجود این دو تن در میان سپاه عایشه عدهای را دوچار شک وتردید نسبت به حضرت می نمود با این همه اوصاف حضرت قاتل زبیر را که به خاطر خوشامد ایشان سر از تن او جدا کرده بود حضرت سر از تنش جدا نمود به راستی چرا.....؟ادرس کتاب العایشه نویسنده مرحوم علامه عسگری

ناشناس گفت...

زیاد تند نرو ما درباره چیزی که به ان یقین نداریم نمی توانیم این چنین صریح موضع بگیریم

ناشناس گفت...

سلام ملاك ما صرفا فرزند پيغمبر بودن حسين عليه السلام نيست بلكه در راه پيغمبر بودن حسين بن علي(ع)است . و حتي ارزش شخص پيامبر(ص) نيز به آن است كه در راه خدا گام بر ميدارد و الا خداوند ميفرمايد "ولو تقول علينا بعض الاقاويل لاخذنا منه باليمين ثم لقطعنا منه الوتين فما منكم من احد عنه حاجزين : و اگر محمد به دروغ سخنانى به ما نسبت مى داد او را گرفته ، رگ گردنش را قطع مى كرديم و هيچ يك از شما نمى توانستيد ما را از اين كار باز داشته ، نگهدارنده اش باشيد"
بنابراين حسن خميني هم ارزشش به فرزند امام بودنش نخواهد بود بلكه تا زماني براي امت ارزش خواهد داشت كه در خط رهبر و پيرو ولي خود باشد . وصيت سيداحمد خميني"به حسن و برادرانش این توصیه را می نمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانند که ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می خواهند."

ناشناس گفت...

والا برادر به عقيده من نه موسيوي و خاتمي يزيدن و نه سيد حسن امام حسين ...
اين قياس به كا باطله ...
بايد قبول كنيم كه مشكل اساسي مملكت ما ممزوج شدن خط دين و سياست است .. هر كسي كه بر مسند قدرت بشينه ميشه خط دين ...
شما جواب بده محصولي انقلابي تره يا خاتمي يا موسوي .. كدوم يك از اينا 120 ميليارد پول نقد تو حسابشون دارن .. مشايي دين دار تره يا سيد حسن !!!
نظرات مشايي در مورد دين علمي تره يا نظرات اين همه آدم فقيه و دانشمند در خط اصلاحات !!!
سيد حسن يك خط و مشي سياسي داره .. مثل تمام آدمهاي ديگر توي مملكت ما ..
ما تا وقتي ياد نگيريم به حريف احترام بذاريم و براي پيروزي اخلاق و دين رو زير پا نذاريم وضعيتمون همينه ..

ناشناس گفت...

فعلا فکر کنید که حق با شماست ولی ...

ناشناس گفت...

مشکل شما و دوستانتان این است که خود را حق مطلق و دیگران را جهنمی واقعی می پندارید و به هیچ استدلال و منطقی هم پایبند نیستید.

ناشناس گفت...

سلام من هم میگم دمه شما گرم

ناشناس گفت...

سلام در عین حال که ما نباید زود قضاوت کنیم اما هیچگاه سعی نکنیم ملاک ارزشیابیمان هم مسائل عاطفی باشد، مسلما ارادت ما به حضرت زهرا(س) بیشتر به حقیقت وجودی آن بزرگوار یعنی اعمال و منش ایشان است نه صرف فرزند پیامبر یا همسر امام و... 

ناشناس گفت...

نوه پیامبر هم همین سرنوشت را داشت

ناشناس گفت...

نگه نداشتن حرمت ایشان در مقابل رهبری یعنی توهین به امام و رهبر معظم. تنها یک لحظه با خدای خود خلوت کنید وببینید که ایا خدا وامام و رهبر از این بی حرمتی راضیند چرااین حرکت زشت را توجیه میکنید واقعا چگونه خود را پیرو امام میدانید ما باید این اقدام تفرقه افکنانه و دشمن شاد کن راقویا محکوم کنیم وعاملان این بیحرمتیها تبری بجوییم ومرز خورا با این هتاکان مشخصکنیم .همانطور که با سلطنت طلبان و منافقین مشخص میکنیم

ناشناس گفت...

بسم الله الرحمن الرحیم

ولایجرمنکم شنان قوما الا تعدلو اعدلو بل هیه اقربو للتقوی
شان قومی موجب گمراهی در حقیقت نمی گردد.

ناشناس گفت...

نامحرمان كساني هستند كه راي ملت را دزديدند، بجه هايشان را كشتند و هنوز ادعاي اهليت مي كنند.

ناشناس گفت...

اقایان مردم درحال حاضر کاری به این حرفها ندارن مردم کوچه وبازار میگن گوشت ومرغ امروز کیلوی چند کوجه و خیار امروز کیلوی چند شب جواب زن وبچه رو چی باید داد جواب صاحب خونه رو کی میده فشار فقط روی مردم هست تا کی از اینده نگران در حال پریشان و از گذشته متاسف

حسين =غلام حسين گفت...

شما چطوربه خودتان جرات ميدهيد درموردمومنين چنين قضاوت كثيف وناجوانمردانه اي بكنيد ازخدا بترسيد ازمهظر مقام معظم رهبري خجالت بكشيد اينقدرتفرقه افكني چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پست ومقام قدرت طلبي كوروكرتان كرده

ناشناس گفت...

علی را هم مدتی خانه نشین کرذند وبا ابزار پیامبر او را راندند ولی تمامی این رفتارها سازماندهی شذه بود چرا که اگر خودجوش بود از رهبری می خواستند با سران فتنه برخورد شود نه یکباره سکوت حاکم بر فضا گردد وسخنرانی شروع گردد

ناشناس گفت...

بپذیرید که سید حسن خمینی نتوانست راه حاج احمد آقا را ادامه دهد و بویژه در یکسال گذشته کوتاهی های جدی داشت.
بر فرض که شعارهای روز 14 خرداد را عده ای در داخل صحن استارت زده بودند ولی به هر حال جمعیت انبوه نمازگزاران در داخل و بیرون سالن با آن عده ی مثلا قلیل همراهی کردند. پس عموم مردم این شعارها را به نوعی حرف دل خود می دانستند.
حقیقت اینست که مردمی که عاشق امام بودند و برای احترام به امام و بیعت با رهبری آمده بودند از شخص سید حسن خمینی و آقای حمید انصاری دلخور و رنجیده بودند.
آنچه پیش آمد خیلی طبیعی و قابل انتظار بود زیرا سید حسن خمینی مع الاسف در سال گذشته وصیتنامه پدرش احمد آقا را زیر پا گذاشته بود.
امیدواریم طرفین از افراط و تفریط پرهیز کنند و سید حسن هم کوتاهی ها را جبران کند

ناشناس گفت...

خفه شو نویسنده کثییف وادم کشها دست از سر مردم و خانواده خمینی بردارید

ناشناس گفت...

پسرگونداردنشان ازپدر توبیگانه خوانش نخوانش پسر امام فرمودفرزندان بسیجی ام یعنی بسیجی فرزندامام هست

ناشناس گفت...

سلام
دوست عزیز به کجا چنین شتابان ؟؟؟چنان نوشته اید که انگار سید حسن شمشیر در دست گرفته و علیه اسلام میجنگد ؟ دقیقاً مشکل همینجاست . نگاه شما به قدری افراطی است که می گویید سید حسن عزیز است ولی اسلام عزیز تر ؟؟؟ من جایی نشنیدم که سید علیه اسلام ، علیه انقلاب و... حرفی زده باشد. اگر سید حسن خمینی جایی موضعی گرفته و این هیاهو به خاطر آن مواضع بوده پس مطمئن باشید شما تحمل شنیدن صدای مخالفان خود را ندارید و می خواهید صدای آن را در نطفه خفه کنید . من حرف اینه که این همه توهین شایسته یادگار امام نبوده و نیست و نخواهد بود .

ناشناس گفت...

سلام
داریم به کجا میریم.یه نگاهی به کلمات "مواضع دوپهلو،فتنه گران،خائنین "و غیره بیاندازید اصلا جایی برای فکر کردن هست یا همه باید در امور سیاسی یک نظر داشته باشند تا اوضاع گلستان شود.واین ره که میرویم به ترکستان است.فردا نوبت که شود خدا داند و بس

Pandroid گفت...

نوه امام خائن- نخست وزیر امام خائن - رئیس مجلس امام خائن - ملت همه خائن. فقط دو سه تا بازاری که از تحریمها سود میبرن انقلابی.
برادر من این بازی را کسانی راه انداخته اند که الان کشتیهای پر از اجناس بنجلشون از چین راه افتادن و هرچه تحریمها بیشتر شود و هرچه عرصه سیاسی داخلی گل آلود تر شود جیبهاشان پرتر میشود.
این بود ایرانی که امام میخواست؟
ایرانی که در آن چند جوان بیست سالع به نوه اش
بدترین توهینها را بکنند و میزان رای ملت بشود میزان رای ...؟!!!
شما هم روزی چشمتان مثل بنده باز میشود. مثل سید حسن- مثل موسوی - مثل هاشمی - مثل خیلیها که اکنون در زندانند یا در غربت یا خفه شده اند. لطفا گوسفند نباشیم.

ناشناس گفت...

بوی توطیه سید حسن خمینی یک شبه به سید حسن مصطفوی تبدیل می شود ولی سید حسن خمینی در قلب مسلمانان جهان جا دارد اگر خمینی نبود ایران هنوز مستعمره آمریکابود شما تا ابد مدیون خمینی هاهستید حالا فرق نمی کند سیدروح الله خمینی باشد یا سید حسن خمینی کاری نکنید که ملتهای دیگر بگوید که ما ایرانی نیستیم خمینی تنها بماند در کجای دنیا در کدام مذهب ودین شما سراغ دارید که در روز وفات پدر بزرگ انسان در محل مقبره پدر بزرگ انسان به جای تسلی و دلداری نوه اش را به صحبت کردن نگذارندو اورا به زور پایین بیاورند بیایید عاقلانه فکر کنید که اگر به همین منوال پیش بروید فردا شاید آقا را هم به صحبت کردن نگذارد شاید یکی از دلایلی که آقا از سید حسن حمایت نکرد احساس کرد که اگر حمایت کند شاید بر علیه او هم شعار بدهد یا این عکسی که شما منتشر کرده اید خدا شما را ببخشد جواب خمینی را چه خواهید داد؟؟؟؟؟؟

حبیب گفت...

سلام
در زمان حیات امام راحل فرزند ایشان سید احمد راحل مطیع محض ولایت فقیه زمان خود بود، بعد از رحلت پدرش باز هم مطیع محض امام زمان خویش سید علی بود. به نظر من سیدحسن نباید به اطرافیان روباه صفت منافق گه رنگ را نیرنگ و ارزش را بی‌ارزش کرده‌اند، مجال دهد. چونان جد خویش خمینی کبیر در مقابل باج خواهان زیاده طلب تا ابد دست رد بر سینه آنان زند وگر نه امت علوی یکدل و یکصدا هر گونه نفاق و تزویر را منکوب می‌کنند

ناشناس گفت...

مطیع محض،ظاهرا چیزی که از همه میخواهید اطاعت محض است و این مغایر آموزه های دینی ماست

ناشناس گفت...

درود بر سید حسن خمینی عزیز

ناشناس گفت...

خیال همه راحت فرزند روح ا... ساکت نخواهد نشست همه شما نابود خواهید شد باجگیرهای کثیف

ناشناس گفت...

vaghan aks ghashngi hast

ناشناس گفت...

kheili baram jalebe ke shoma khodetono dar moze hagh gharar midin,harki bahaton mokhalefat kone yazide zamanas,
midoni moshkel chie dost aziz?
zaman hazrate ali moavie daghighan jaie shomaha neshaste bud!
hamintor ke shoma alan hamechi dastetone va mohemtar az hame tablighate
moavye kari karde bud ke bazi adamaie ahmagh fek mikardan ali (ع)hata balad nist namaz bekhone!!!!!

ناشناس گفت...

مرگ بر منافق کور دل ... ننگت باد !

ناشناس گفت...

اذربا يجان.... سلام بر موسوي قهرمان و درود بر سيد حسن

ناشناس گفت...

تاسف اینجاست که قدرت تحمل ما پایین است و انتقاد از هر کسی را بر نمی تابیم و دوست داریم همه در جهت خواست ما حرکت کنند و همه اعمال ما رو چشم بسته چه درست و چه غلط تایید کنند و دفاع کنند از آن اگر چنین نکردند باید حذف شوند غافل از اینکه این اعمال باعث خواهد شد تخته از زیر پای خودمان هم کشیده شود و کسانی که حرمت شکنی برای آنها باب شد عاقبت به خودمان هم رحم نمی کنند و حرمت خودمان را هم خواهند شکست و هیچ کس از دست آنها در امان نخواهد بود حتی کسی یا کسانی که صحنه گردان کنونی باشند واقعا توهین به هرکس خصوصا نوادگان امام عزیز راحل جایز نیست چرا توجیه کنیم اشتباهاتمون را آستانه تحمل را بالا ببریم حرف درست و یا غلط را از هر کس دوست یا دشمن گوش دهیم و به حرف درست عمل کنیم من ا... توفیق

ناشناس گفت...

درود وهزاران درود بر سید حسن بر سیدی که همتا ندارد ومردی که از هیچ هراسی ندارد

درود بر هرچه ادمی که راه امام خمینی وراه سید حسن بزرگوار را دنبال می کنند
ومرک بر هر چه نامرد روز گار ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

ناشناس گفت...

مراجع معظم تقليد كه نور چشم ما هستند از باب مرجعيت واجب است به استفتاء مقليدين خود پاسخ دهند و مقليدين هم واجب است جهت استحضار وتعيين تكليف از مراجع معظم استفتاء نمايند كه
1- آيا اگر فردي موانست و مجالست وحمايت از فتنه گر بنمايد درحكم فتنه گر محسوب ميشود يا خير
2- آيا سب و نفرين چنين شخصي جايز است يا خير
3- آيا صرف انتساب به سيادت يا آقا زادگي يا وابستگي به خاندان رهبر يا خاندان امامت يا حتي انتساب به پيغمبر موجب برائت افراد مي گردد يا خير
انتظار داريم اين سايت ياهر كس ديگري كه برايش ممكن است وجوباْ و به نمايندگي از اين حقير استفتاي اين حقير را از مراجع معظم تقليد(دامت توفيقاتهم) بنمايند و پاسخ را براي اين بنده و وبقيه مقلدين اعلام نمايند تا ما بر اساس تكليف شرعي و نه بر اساس هوي يا هوس به وظيفه خود عمل نماييم والسلام علي من التبع الهدي

ناشناس گفت...

متاسفانه عدم برخورد مناسب با تخلفات متعدد سران فتنه باعث شده است که آنها هرروز برای زنده نگه داشتن خودشان دنبال دستاویزی بگردند ودر میان چه جایگاهی بهتر از بیت امام راحل (ره) .بنده متعجبم از سید حسن که چطور در شرایطی که سران فتنه حتی ذره ای از اعمال خود احساس پشیمانی نمیکنند با آنها عکس یدگاری میگیرد!!!!

ناشناس گفت...

صبح خواهد شد و به اين كاسه آب آسمان هجرت خواهد كرد

ناشناس گفت...

من از ته قلب اصلاح طلبان را دوست دارم از اصول گراها بيزاراين نظر نتنها من بلكه چندين و چند از دوستان و اشنايان من است ببينيد چه كرده اند كه اكثر مردم اينجور فكر ميكنند

ناشناس گفت...

انتظاری که از دوم خردادی ها برای جدایی دین ازسیاست می رفت محقق نشد بسیار خوشحالم که دولت دهم با این کارهاش جایگاه دین و مراجع را تضعیف میکنه و زمینه ی بد بینی مردم از دین را مهیا میکنه ای ول دمشون گرم

ناشناس گفت...

متاسفم که در قرن 21 هنوز عده ای ابله دنبال عقاید ایده لوژی هستند همه باید در عقایدشان آزاد باشند . درود بر سید حسن که نخواست به خاطر نفع دنیوی زیر علم دیکتاتور برود . و مجیز گوی او شود . این رژیم با هرکس که انتقاد کند همین برخورد را دارد. گویی عصر حجر است و کسی نباید حرفی از حق و عدالت بزند.

ناشناس گفت...

سید حسن و هر کس دیگه در بیان نظراتش آزاده به شرطی که از یکی دیگه مایه نذاره...
درود بر سید حسن؟! که سر میز ادم هایی نشست که تا 21 خرداد به اصطلاح طرفدار ولایت بودن و الان...
دروغ و دیکتاتوری بده...مخصوصا برای کسی که دیگران رو دروغگو می خونه...
اما من مثل شما ها نمی گم مرگ بر دیکتاتور دروغگوی مزور...چون اصلا در حدی نیست که بخوام با شعار بزرگش کنم...خیلی بچه است...هنوز در عوالم جر زدن و ایناست...
از نویسنده ممنونم...زیبا بود...

ناشناس گفت...

واقعابراي مسعولين كشورمتاسفم چيزي جزدشمن تراشي وفقروفلاكت وكثافت ارمغاني ندارند

ناشناس گفت...

هتنتتئئ

ناشناس گفت...

سلام.من یک ایرانی ام.درخانواده ای زندگی می کنم که داغ عزیزی راکه شهیدمی نامیم تحمل میکنم.دراین گیرودار،دلتنگی خودرامی گویم نه نظر.به راستی آیاهیچ راهی وجودنداشت حرمتهاحفظ شود؟نارواهادرگوشه ی دیگری حل شود.ودلتنگی دیگر.چندروزپیش مادرصبورم رابیش ازحدتصوربی قراردیدم.ماجراراپرسیدم.جواب داد:یکی،راحت وبی دغدغه به من گفت:حاصل شهادت فرزندت رادرآشفته بازارقدرت تماشامی کنی؟شمابفرمایید،جواب من به مادرم چه باشد.(حرفهایی اززبان یک نفرکه شاید دلش به حال امام،رهبری وانقلاب اسلامی بسوزد.)

سونيا گفت...

با تشكر از عكسي كه زديد.
ميخواستم آرزو كنم كه انشاالله هميشه جمعشان جمع باشد و يك تار موي از سر هيج كدام كم نشود. براي بقاي عمر و سرافرازي تمام حاضرين در اين عكس دعا ميكنم و اميدوارم روح حق جو و عدالت خواهشان سربلند باشد. باز هم متشكرم